MUNUS yder professionel hjælp indenfor rådgivning, rapportering og bogføring

 
 

Gennem vores professionelle løsninger til bogføring, rapportering, moms og løn, skaber vi et solidt fundament og ro til, at din virksomhed kan koncentrere sig om at arbejde med forretningens kernekompetencer. Sådan får du mere tid til driften og flere kræfter til det, du brænder for.

Rapportering og interim administrativ hjælp

Som en permanent eller midlertidig løsning kan vi stå for bogføring, rapportering og løn, så du kan koncentrere dig om andre arbejdsopgaver i virksomheden. Når den administrative byrde er lettere, får du frigivet tid til at udvikle og drifte forretningen samt bedre mulighed for at tænke langsigtet og planlægge din virksomheds fremtid.

Som bekendt taler tal. Vi giver dig fejlfri intern rapportering målrettet bestyrelse eller ejer og ekstern rapportering, der forsyner dine finansielle samarbejdspartnere som banker, advokater eller investorer med den nødvendige viden og de mest centrale nøgletal.

Overlad udarbejdelsen af månedsrapporter til os; for vi sørger for at alt i regnskabet er på plads og afstemt, så rapporterne er retvisende og giver den fornødne indsigt i driften. Likviditetsstyring har vi fokus på, og når vi har styr på den, bliver der skabt ro om den daglige drift.


Parat til revisor og klargøring af årsrapport

Munus kan være bindeleddet mellem din virksomhed og revisoren, så når vi siger, vi kan hjælpe med alt det administrative, så mener vi det. Det er din virksomheds styrke, at vores kompetencer spænder så bredt; for herigennem får du de mest optimale løsninger.

Når vi er med som din sparringspartner er du sikker på at få knivskarp hjælp til alt det administrative: Bogføring, moms, løn, klargøring til årsrapport og det til konkurrencedygtig pris.

Tøv ikke med at tage kontakt. Hos Munus er vi parate til at rådgive.

Er det alt?

Nej, selvfølgelig ikke. Med kompetente medarbejdere og en stærk ejerkreds er vi klædt på og rustet til en hvilken som helst opgave. Har du en problemstilling i din virksomhed, skal vi nok løse den. Bogføring, regnskab, administration, rapportering, interim hjælp, rådgivning, M &A og værdiansættelse - ingen opgave er for stor eller for lille.